.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شیر تولیدی دامداران مازندران مطلوب نیست

رئیس نظام دامپزشکی مازندران گفت: کیفیت شیر تولیدی دامداران مازندران مطلوب و مناسب نیست.

به گزارش مهر ، شمس علی هادی زاده معلم عصر دوشنبه در جلسه کارگروه بهداشت استان اظهار داشت: کشتارگاه هایی که مطابق قوانین و استانداردهای سازمان نظام دامپزشکی عمل نمی کنند، تعطیل می شوند.

وی خاطرنشان کرد: غذای خوب، غذایی است که از مرحله آغاز تا پایان تولید و تا قرار گرفتن در سبد خانواده مطابق با استاندارد عرضه شود.

وی بیان داشت: مردم تمایل ندارند که غذای آلوده و بی کیفیت بخورند اما مردم غذای سالم را نمی شناسند و مسئولان باید جلوی کار کشتارگاه های غیرقانونی و غیراستاندارد را بگیرند تا آنها محیط خود را با استانداردها مطابقت دهند.

هادی زاده معلم ادامه داد: ما باید به دامداری های موجود توجه بیشتری کرده و به دامداران، دامداری یاد بدهیم .

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر بهداشت و درمان دام و طیور و پیشگیری از بیماری ها از عهده نظام دامپزشکی خارج است و هرچه که زمان می گذرد اداره کل دامپزشکی در خصوص پیشگیری و درمان تواناتر می شود.

وی با اشاره به وارد کردن شیر از خارج استان گفت: به رغم حجم بالای تولید شیر در استان بعضی از کارخانجات که باید محصولات با کیفیت عالی تولید کنند شیر را از دیگر استانها وارد می کنند که این نشان از بالا بودن بار میکروبی و کیفیت پایین شیر تولیدی دامداران است.

وی عنوان کرد: اگر آموزش را نهادینه شود به جایگاهی خواهیم رسید که موادی با کیفیت عالی تولید شده و با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود که این خود بر زندگی مردم تاثیر شگرفی می گذارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.